Hivatalüzemeltetési Osztály

Feladatok
  1. E-közigazgatási feladatellátás kiépítése, működőképességének fenntartása,
  2. meglévő folyamatok kapcsán feltárt problémákra gazdaságossági, hatékonysági, megfelelőségi, minőségi és biztonsági szempontú megoldási javaslatok kidolgozása, támogatása,
  3. a szervezetet érintő új folyamatok kialakításának és bevezetésének támogatása,
  4. szervezetfejlesztési, változáskezelési és projektmenedzseri feladatok ellátása,
  5. https://www.magyarorszag.hu/ és a https://ohp-20.asp.lgov.hu/ (Önkormányzati Hivatali Portál) honlapon Budapest Főváros XV. Kerület Önkormányzat ügyfelei részére az elektronikus ügyintézés feltételeinek biztosítása,
  6. az e-közigazgatással kapcsolatos szabályozók előkészítése, karbantartása,
  7. az e-ügyintézéssel kapcsolatos szerződések és módosításaik előkészítése, kapcsolattartás a társszervekkel,
  8. e-ügyintézéssel kapcsolatos jogosultságok nyilvántartása,
  9. ellátja a hivatali bélyegzők beszerzésével és szervezeti egységek részére történő átadásával, visszavételezésével, selejtezés utáni megsemmisítésével, valamint e tevékenységek nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat.

közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet szerinti, az iratkezelés felügyeletét ellátó vezető feladatait a Hivatalüzemeltetési Osztály vezetője látja el.