Menu

Szálláshely üzemeltetés bejelentése

A kereskedelmi szálláshely üzemeltetéséről szóló bejelentést Budapesten a szálláshely fekvése szerint illetékes kerületi önkormányzat jegyzőjénél kell benyújtani.

A bejelentés benyújtásának módja

A bejelentéshez a jogszabályban előírt adattartalmú formanyomtatvány készült, melynek használata javasolt.

A bejelentés postai vagy elektronikus úton továbbá a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán nyújtható be. Írásbelinek nem minősülő elektronikus kapcsolat (pl. e-mail) útján a bejelentés – mivel a teljes bizonyító erejű aláírást nem tartalmazza – nem tehető meg.

A csatolandó okmányokat  a formanyomtatvány ismerteti.

A bejelentés illetékmentes.

Ügyintézési határidő

A bejelentést követően a tevékenység azonnal végezhető (ha szükséges, a szálláshely üzemeltetője az átvételi elismervénnyel, a postai feladóvevénnyel vagy az elektronikus feladási igazolással tudja igazolni a bejelentés megtörténtét).

A jegyző a szabályszerű bejelentésről 8 napon belül igazolást ad ki.

Adatváltozás, tevékenység megszűnése

A tevékenység adatainak változását vagy a szálláshely megszűnését az üzemeltető köteles haladéktalanul, írásban bejelenteni a jegyzőnek.  Ezek a bejelentések is illetékmentesek.

Répszolg

Palota-15

Palota-Holding

XV-media

Gazdasági Működtetési Központ

CSAPI-15 Kft.

Tájékoztatjuk, hogy a weboldal cookie-ket használ További információ itt

A törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal úgynevezett "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. Ezek olyan apró, ártalmatlan fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést, számunkra pedig hogy megismerjük és ezáltal jobban kiszolgáljuk látogatóink igényeit. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" gombra kattint, akkor elfogadja a sütik használatát.

Bezárás