Menu

Minőségpolitikai Nyilatkozat

Minőségpolitikai Nyilatkozat (pdf)

A Polgármesteri Hivatal működésében ügyfeleink és az önkormányzat számára is alapvető, mindennapi igény a minőségi közszolgáltatások biztosítása. A Polgármesteri Hivatal minőségirányítási rendszere a jogszabályban meghatározott, kötelezően ellátandó és a Képviselő-testület által felvállalt közigazgatási és önkormányzati feladatok ellátására vonatkozik. Kinyilvánított célja, hogy a jogszabályokat szem előtt tartva, az ügyfelek igényeit kielégítve emelje a Polgármesteri Hivatal működésének színvonalát, javítsa a helyi közigazgatásról kialakult képet, ezzel párhuzamosan az alábbi elveket figyelembe véve új szemléletet teremtsen kollégái, a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői, munkatársai körében. Minőségirányítási céljai és a közös munka színvonalának emelése érdekében az alábbi rendező elveket kívánja gyakorlati szinten megvalósítani:

  • költséghatékonyság a működésben
  • ügyfélbarát szemlélet és színvonalas szolgáltatások nyújtása az ügyfelek és egyéb érdekeltek részére
  • bizalom és partnerség a kollégák körében
  • elkötelezettség és egyéni felelősségvállalás a minőségi munkavégzés megvalósítása érdekében
  • gyors, pontos, következetes és törvényes intézkedések
  • rendszeres ellenőrzés, mérés, elemzés, helyesbítés a rendszer fenntartása és javítása érdekében
  • folyamatos minőségfejlesztés.

A Polgármesteri Hivatal vezetése a minőségirányítási rendszer működtetésére kötelezettséget vállal, feltételeit biztosítja, a minőségirányítással kapcsolatos döntéseinél a tényeket veszi alapul és folyamat-szervezésen alapuló rendszerszemléletre törekszik. A minőségirányítási rendszert olyan eszköznek tekinti, amelynek segítségével a szervezet folyamatait javítani lehet, fel lehet tárni a gyenge pontjait és meg lehet ismerni az értékeit – utóbbiakat beépíti a szervezet céljaiba, eredményeibe. A minőségirányítással kapcsolatos követelményrendszert Minőségirányítási Kézikönyvben összegzi, amely alapdokumentum tartalmazza a rendszer működtetésének feladatait, folyamatában tükrözi a szervezet felelősségi és hatásköri viszonyait és keretként fogja át a dokumentációs rendszert. A Kézikönyv az MSZ EN ISO 9001 Szabvány követelményrendszerére, annak struktúrájára épül. Az alapdokumentum megismerése és szabályainak betartása minden hivatali dolgozó kötelessége. A Polgármesteri Hivatal vezetése a minőségirányítási rendszer céljainak megvalósítására, a kapcsolódó feladatok szervezésére, koordinálására a végrehajtás ellenőrzésére minőségirányítási vezető beosztású munkatársat bíz meg.

A minőségpolitikának a mindennapi munkafolyamatok részeként be kell épülni a Polgármesteri Hivatal tevékenységi körébe, egységesen és teljes körűen kell érvényesülnie.

Budapest, 2020. december. 7.

Cserdiné Németh Angéla polgármester,  dr. Filipsz Andrea jegyző

Répszolg

Palota-15

Palota-Holding

XV-media

Gazdasági Működtetési Központ

CSAPI-15 Kft.

Tájékoztatjuk, hogy a weboldal cookie-ket használ További információ itt

A törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal úgynevezett "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. Ezek olyan apró, ártalmatlan fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést, számunkra pedig hogy megismerjük és ezáltal jobban kiszolgáljuk látogatóink igényeit. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" gombra kattint, akkor elfogadja a sütik használatát.

Bezárás