Ügyfélelégedettségi kérdőív

A Hivatal vezetésének, köztisztviselőinek az a célja, hogy a kerület lakosai és valamennyi hozzánk forduló állampolgár elégedett legyen a munkájával. A közigazgatás szolgáltató szerepének erősödését  és  folyamatos  javítását  kívánjuk  elérni  azzal,  hogy  véleményük  ismeretében eljárásainkat a jogszabály adta kereteken belül kulturáltan, tisztességesen, pontosan végezzük. Köszönjük, hogy a kérdőív kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy szolgáltatásaink elérjék minden tisztelt ügyfelünk elégedettségét.
 

Megkeresett szervezeti egység:
Milyen módon intézte az ügyét?
Ügyintézés előtt tájékozódott-e?
Ha személyesen intézte az ügyét
Ha személyesen intézte az ügyét mennyi ideig kellett várakoznia?
Ha személyesen intézte az ügyét a hivatali tájékozódást segítették a kihelyezett táblák?
Ha személyesen intézte az ügyét, a várakozás és az ügyintézés alatt le tudott ülni?
Ha személyesen intézte az ügyét, a várakozás és az ügyintézés körülményeit kultúráltnak tartja (tisztaság, mosdók száma)?
Ha személyesen intézte az ügyét, szükség volt-e további ügyintézésre?
Ha telefonon intézte az ügyét
Ha telefonon intézte az ügyét mennyi időt vett igénybe az ügyintéző felkeresése?
Ha telefonon intézte az ügyét mennyi időt vett igénybe az ügyintézővel történő egyeztetés?
Ha telefonon intézte az ügyét szükség volt-e további ügyintézésre?
Ha postai vagy elektronikus úton intézte az ügyét szükség volt-e további ügyintézésre?
Kérdések 1 2 3 4 5
Kérdések 1 2 3 4 5
Mi javítana elégedettségén az ügyek intézése során (több válasz is lehetséges)?
CAPTCHA
Ez a kérdés vizsgálja, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.