Hirdetmény

Tájékoztatás a 2026. évi igazgatási szünetekről

Képaláírás

Városháza

A Polgármesteri Hivatal 2026-ban több időpontban igazgatási szünetet tart, amelynek részleteiről az önkormányzat előzetesen tájékoztatja a lakosságot.

Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy a Képviselő-testület 512/2025. (XII. 11.) ök. számú határozatával arról döntött, hogy a Polgármesteri Hivatalban a 2026. január 10-ei, augusztus 8-ai és december 12-ei szombati napokon, valamint 2026. december 21-től 2026. december 31-ig igazgatási szünet lesz.

Az igazgatási szünet ideje alatt az ügyfélfogadás 2026. január 10-én, augusztus 8-án és december 12-én szünetel, és a Hivatal zárva tart.

A 2026. december 21-től december 31-ig tartó igazgatási szünet ideje alatt az alábbi halaszthatatlan ügykörök intézésére személyes ügyfélfogadást rendelek el, amelynek pontos időpontjáról december 1-jéig hirdetményt adok ki.

Halaszthatatlan ügykörök:

  • haláleset anyakönyvezése: a Budapest XV. kerületében a fenti időtartam alatt történt elhalálozás esetében;
  • születés anyakönyvezése: a Budapest XV. kerületében a fenti időtartam alatti otthonszülés során történt születés esetében.

A közterület-felügyelet az igazgatási szünet teljes időszaka alatt is ellátja feladatait a közterületi rend zavartalansága érdekében, és ide telefonos bejelentés a +36 1 305 3147-es telefonszámon tehető.

dr. Kevevári Edit s. k.
jegyző