Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a XV. Kerületi Polgármesteri Hivatal informatikai rendszere karbantartási munkák miatt 2025. május 13-án átmenetileg nem fog működni, ennek következtében az elektronikusan indított ügyeket a Hivatal munkatársai a karbantartás ideje alatt nem tudják intézni. Ezen ügyek ügyintézési határideje a karbantartás időtartamával meghosszabbodik. A karbantartás a levelezőrendszert is érinti, így az e-mailek fogadása és küldése átmenetileg szintén szünetel.
Személyes ügyintézésre az Ügyfélszolgálaton ügyintézési időben továbbra is van lehetőség, azonban az időpontfoglaló rendszer nem működik.
A közterület-felügyelet feladatkörébe tartozó problémákat a +36 30 820-3564-es telefonszámon jelenthetik.
Az Ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak az Önkormányzat és a Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó ügyekről felvilágosítást nyújtanak valamennyi ügytípus esetében, a beadványokat és kérelmeket papír alapon átveszik.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
dr. Kevevári Edit
jegyző sk.