Menu

Intelligens Panaszbejelentő Rendszer

IPR_slideA XV. kerületi Önkormányzat kiemelkedő célja, hogy minél magasabb színvonalú, könnyen hozzáférhető és modern közszolgáltatásokat biztosítson az itt élő lakosságnak, az itt működő vállalkozásoknak, az itt tevékenykedő civil és szakmai szervezeteknek. Az elmúlt időszakban ezt a célt szolgálta sok fejlesztésünk, így például a honlapunk átalakítása is.

Ma már egyre többet használjuk okos készülékeinket. Van, aki telefonnal, tablettel vásárol, van, aki ezeken keresztül intézi banki ügyeit, vagy éppen céges levelezését. A 21. században ez lassan így természetes. Ahhoz, hogy a változásokhoz igazodjunk, hogy kiszolgáljuk a következő nemzedék igényeit is, a XV. kerületi Polgármesteri Hivatalnak is fejlesztenie, fejlődnie kell. El kell, hogy induljunk egy olyan úton, amely elvezet bennünket az „Okos kerülethez”.  Ezt a célt szolgálja legújabb lakossági fejlesztésünk, az Intelligens Panaszkezelő Alkalmazásunk is.

A „BUDAPEST XV” okos telefonos alkalmazás célja a kerület lakosságának interaktív bevonása a városkép javításába, valamint a panasz-, probléma bejelentés egyszerűsítése, az ügykezelés gyorsítása.

A Google Play és az Apple Store internetes „áruházakból” a legtöbb készüléken használható, ingyenesen letölthető alkalmazással a közterületen észlelt problémákat jelenthetik be a felhasználók. A bejelentések az ügy típusától függően kerülnek a vezetők által folyamatosan felügyelt, kijelölt ügyintézőkhöz. A bejelentés sorsának alakulása, az ügykezelés végig nyomon követhető. Az átláthatóság növelése érdekében a bejelentések állapotának változásáról automatikus értesítést is küld az alkalmazás.

Nincs más teendő, mint annyi, hogy új bejelentés esetén megadjuk a probléma leírását, majd az előre megadott kategóriákból kiválasztjuk a legjobban odaillőt. Végül megadjuk a probléma pontos helyét.

Ez utóbbira két lehetőség van: az egyik, hogy a telefon, tablet helyzetét az eszköz maga határozza meg a bejelentés során, vagy a térképen az adott pontra bökve elhelyezhető egy jelölő. Mindkét esetben azt is láthatjuk térképen, ha már történt bejelentés az érintett területen. Ezzel egy időben képet is csatolhatunk az eszköz galériájából vagy a kamera segítségével a bejelentés beküldéséhez.

A bejelenthető hibák, ügyek köre: csatorna, vízelvezető probléma, üzemképtelen jármű, hulladék probléma, közvilágítás, parlagfű, egyéb gyomok, rongált eszköz közterületen, rongált jelzőtábla, sérült járda, úthiba, közterületi fák, bokrok, rovarok, kártevők, elhullott állatok.

Az ingyenes alkalmazás használható regisztrációval és regisztráció nélkül is. Csak regisztráció esetén követhetőek nyomon bárhol és visszajelzéssel a bejelentések, regisztráció nélkül csak az éppen, a bejelentéshez használt adott telefonon lehetséges a saját bejelentések nyomon követése.

Az alkalmazás csak önkormányzati közterületen található hibák bejelentésére szolgál. Amennyiben egy bejelentett hiba nem tartozik önkormányzati hatáskörbe, akkor a bejelentett hibák továbbításra kerülnek az illetékes szervekhez. Azok elintézését követően, vagy a társszerv visszajelzését követően a bejelentő értesítést kap a probléma megoldásáról. Az alkalmazáson keresztül érkezett bejelentések elintézésének határideje megegyezik a zöldszámon vagy papír alapon beérkező bejelentésekkel, azaz 30 nap.

Az alkalmazás Közlemények menüpontjában az Önkormányzat által küldött vészjelzések, tájékoztatók és egyéb értesítések is olvashatóak, és mindezen funkciókon felül a Hírek menüpont az alkalmazáshoz kapcsolódó, releváns kerületi híreket is megjeleníti.

Ingyenes letöltés az AppStoreból iOSre:

https://itunes.apple.com/hu/app/budapest-xv/id1292568793?l=hu&mt=8

Ingyenes letöltés az Google Playből Androidra:

https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.kozigapp.bpxv

 

  • Polgármester

  • jegyzo

  • ogy képviselő

  • periszkóp palotán

  • intelligens Panaszbejelentő Rendszer

    BPXV Intelligens Panaszbejelentő Rendszer

  • add a kezed

    slidekisebb-350x180

  • Minden, ami a XV. kerületben történik. Kattanjon rá!

    A lakosság és az ügyfelek számára ingyenesen hívható önkormányzati telefonszám, amelyen a telefonáló a kerület életéhez kapcsolódó észrevételei, kérdései, konkrét ügyben felmerült gondjai megoldását kérheti.

    A felvetéseket a munkatársunk fogadja, munkaidőn túl üzenetrögzítőre vesszük, majd a tett intézkedésekről a bejelentőt tájékoztatjuk. A szükséges teendők megtételéről az önkormányzat és hivatala gondoskodik.

    06 80 203 804

    Felnőtt ügyeleti ellátás >>
    1157 Budapest,
    Zsókavár u. 42-44.
    Telefon: +36 1 307 2222

    Fogorvosi ügyelet >>
    1088 Budapest,
    Szentkirályi utca 40.
    Telefon: +36 1 317 6600

    Gyermek ügyeleti ellátás >>
    1096 Budapest, Üllői út 86.
    Telefon: +36 1 264 3314,
    +36 1 264 7481

    Észak-pesti ügyeletes gyógyszertárak

    Szent Palota Gyógyszertár
    1151 Budapest,
    Fő út 82. fsz. 3.
    Telefon: 631-7407

    Nyitvatartás:
    minden nap 0-24 óráig

    Mária Gyógyszertár
    1139 Budapest,
    Lehel út 74-76.

    Nyitvatartás:
    hétfő-péntek: 8.00 - 20.00
    szombat: 8.00 - 13.00

    Állandó ügyelet a nyitvatartási időn túl.
    Telefon: +36 1 320 8006

    Aranyhorgony Gyógyszertár
    1048 Budapest,
    Pozsonyi út 19.

    Nyitvatartás:
    hétfő - péntek: 8.00 - 20.00
    szombat - vasárnap: 8.00 - 13.00

    Állandó ügyelet a nyitvatartási időn túl.
    Telefon: +36 1 379 3008

    A XV. kerület Önkormányzata számára fontos az itt lakók véleménye. Kérjük, javaslataival segítsen Ön is jobbá tenni az alábbi fejlesztési elképzeléseket!

    Lakásrendelet vitaanyaga

    Településbiztonsági stratégia

     

    Cím: 1153 Budapest, Bocskai utca 1-3. • e-mail: info@bpxv.hu • Telefon: 305-3100 • Fax: 307-4008